Bezorginformatie

Bij Splash helpen we je vanaf het moment dat je bestelt tot je wasmachine, droger, vaatwasser of ander witgoed werkend op de juiste plek staat. Jij hoeft alleen de deur open te doen en aan te wijzen waar het apparaat mag komen. Makkelijker dan je denkt!

Onze bezorgservice geldt ook voor retouren, omruilingen én verhuizingen.

Hoe werkt onze Bezorging?

1

Bezorgdag kiezen

Je kiest zelf de bezorgdag die jou het beste uitkomt. In veel plaatsen leveren we al de volgende werkdag als je vóór 10:00 uur bestelt. Check met de postcode-checker wanneer we bij jou bezorgen. We voeren je oude wasmachine, droger of ander apparaat gratis af.

2

Voorkeuren aangeven

Je kunt een voorkeurstijd opgeven, bijvoorbeeld ‘niet na 15:00’. We doen ons best daarmee rekening te houden, maar kunnen het niet altijd garanderen. Geef bij je bestelling aan of je een half uur van tevoren gebeld wilt worden. De dag ervoor krijg je een e-mail met een tijdvak van drie uur. Je hoeft niet zelf thuis te zijn – een huisgenoot mag ons ook ontvangen!

3

Bezorging & Installatie

We bezorgen tot en met de vierde verdieping, zolang de locatie goed en veilig bereikbaar is. Is er een lift? Dan leveren we op elke verdieping. Onze bezorgers sluiten je apparaat aan op de bestaande aansluitingen, dus check vooraf of die in orde zijn. Bij een omruiling nemen we het oude apparaat meteen mee terug.

4

Nazorg

Na de bezorging krijg je per e-mail de handleiding en handige tips voor je gehuurde wasmachine, koelkast of ander apparaat. De huur start pas zodra alles is aangesloten en werkt. Vanaf dat moment kun je lekker zorgeloos wassen of koelen! Heb je vragen of loopt iets niet helemaal goed? Geen zorgen – onze klantenservice helpt je graag verder.

Veelgestelde vragen

Alles uitklappen
Triangle Created with Sketch.
Wordt het apparaat aangesloten?
Wat is de levertijd van mijn apparaat?
Kunnen jullie mijn oude apparaat meenemen?
Wat zijn de bezorgtijden?
Moet ik direct bij aflevering betalen?
Wanneer wordt mijn apparaat opgehaald?