Alle aanbiedingen
Hier kun je een storing melden. Kies de manier die voor jou het makkelijkst is. Meld je de storing telefonisch, via WhatsApp of per e-mail? Dan haalt ons systeem op basis van je telefoonnummer of e-mailadres automatisch je gegevens op. Dit geldt ook als je een huisgenoot bent en eerder contact met ons hebt gehad. Heb je meerdere apparaten? Geef dan het stickernummer door. Dit zescijferige nummer vind je op de sticker die op het apparaat is geplakt.
Stuur even je naam mee en – als je ’m weet – het stickernummer van het apparaat. Vertel kort wat er aan de hand is. We reageren meestal binnen 2 uur, vaak zelfs meteen!
Scan de QR-code of tik met je telefoon tegen de NFC-chip op de sticker op het apparaat. Je komt dan direct in het servicemenu en kun je de klacht meteen melden. Supermakkelijk!
Ben je contractant? Log dan in om al je contracten met de gekoppelde producten te bekijken en direct een melding te maken. Daar vind je ook documentatie voor de producten die je huurt.
InloggenDoorgaans reageren wij op een WhatsApp- of e-mailbericht binnen twee uur op werkdagen, maar vaak al eerder.