Storing melden

Hier kun je een storing melden. Kies de manier die voor jou het makkelijkst is. Meld je de storing telefonisch, via WhatsApp of per e-mail? Dan haalt ons systeem op basis van je telefoonnummer of e-mailadres automatisch je gegevens op. Dit geldt ook als je een huisgenoot bent en eerder contact met ons hebt gehad. Heb je meerdere apparaten? Geef dan het stickernummer door. Dit zescijferige nummer vind je op de sticker die op het apparaat is geplakt.

Laat het weten, op jouw manier

WhatsApp - Heel easy!

Stuur even je naam mee en – als je ’m weet – het stickernummer van het apparaat. Vertel kort wat er aan de hand is. We reageren meestal binnen 2 uur, vaak zelfs meteen!

WhatsApp 088-1990111

QR-code of NFC-chip

Scan de QR-code of tik met je telefoon tegen de NFC-chip op de sticker op het apparaat. Je komt dan direct in het servicemenu en kun je de klacht meteen melden. Supermakkelijk!

Sticker met stickernummer

Mijn Splash - Voor als je contractant bent

Ben je contractant? Log dan in om al je contracten met de gekoppelde producten te bekijken en direct een melding te maken. Daar vind je ook documentatie voor de producten die je huurt.

Inloggen

Onze contactgegevens op een rijtje

Doorgaans reageren wij op een WhatsApp- of e-mailbericht binnen twee uur op werkdagen, maar vaak al eerder.

Of gewoon met een formulier

Voeg eventueel foto's of filmpjes toe

Contactpersoon

Adresgegevens