Bel mij
088-1990111

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over het huren van witgoed en andere apparatuur bij Splash Lease. Om snel het antwoord op je vraag te vinden kun je onderstaande zoekfunctie gebruiken.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op!

Zoek resultaten

    Geen resultaten

    Alle vragen

    • Wie kan er huren ?

      Splash verhuurt aan studentenhuizen door heel Nederland. Het is dus belangrijk dat je met minstens twee studenten op je adres woont. Binnenkort afstuderen is geen probleem, je kunt met je studentenhuis nog steeds gewoon bij ons huren.

    • Hoe kan ik bestellen?

      Bestellen via de website is het makkelijkst, dan wij hebben wij gelijk al je gegevens. We bellen je daarna altijd even om de gegevens met je te checken, een bezorgafspraak te maken en eventuele vragen te beantwoorden. Je kunt ook telefonisch bestellen via 088-1990111 of per e-mail via info@splash.nl.

    • Wordt er borg gevraagd?

      Nee, je hoeft geen borg te betalen. Bij elk product zie je exact welke prijs je betaalt. Naast de maandelijkse abonnementsprijs kunnen er bij sommige contracten eenmalige kosten van toepassing zijn. Dit staat altijd duidelijk vermeld.

    • Moet ik het apparaat zelf aansluiten?

      Nee hoor, de chauffeurs die je apparaat bezorgen sluiten ‘m ook gewoon voor je aan! Trappen tot de 4e verdieping zijn daarbij geen probleem. Het is wel belangrijk dat de plek voor het apparaat in alle redelijkheid en veiligheid goed te bereiken is en dat er een gebruiksklare aansluiting is. Onze vervoerder voert namelijk geen loodgieterswerkzaamheden uit.

      Ook moet de aansluiting binnen 1,5 meter van het apparaat aanwezig zijn. Neem bij twijfel altijd vooraf even contact op, dan zoeken we samen naar een oplossing als dat nodig is!

    • Hoe snel krijg ik mijn apparaat?

      Als je op werkdagen voor 10:00 uur bestelt, dan kunnen we het apparaat vaak de volgende werkdag al leveren. Na je bestelling nemen we altijd even contact op om een bezorgdatum met je af te spreken.

      Je ontvangt van ons voor die dag een tijdvak van twee uur waarbinnen er bezorgd wordt. Als je wilt kan onze vervoerder je een half uur voor hij aankomt zelfs nog even bellen!

    • Kunnen jullie mijn oude apparaat meenemen?

      Ja hoor, geen probleem. Dat doen we zelfs gratis voor je! Geef dit gewoon even aan bij je bestelling, dan kunnen wij zorgen dat er genoeg plek in de vrachtwagen is. Zorg er wel voor dat de machine schoon & droog is en goed toegankelijk is voor de chauffeur.

    • Wat als er een storing is?

      Op storingen zit natuurlijk niemand te wachten, daarom doen we er alles aan je zo snel mogelijk te helpen wanneer dat toch een keer gebeurt. Controleer voor je een melding maakt wel altijd eerst even de gebruikerstips van je apparaat. Die helpen je vaak om de meest voorkomende problemen op te lossen.

      Lukt dat niet, meld je storing dan via de website. Wij sturen dan z.s.m. een monteur om de storing te verhelpen. Mocht reparatie niet meer mogelijk zijn, dan zorgen we ervoor dat het apparaat snel wordt omgeruild.

    • Welke kosten zijn er bij een reparatie?

      Geen! Als je huurt bij Splash nemen wij namelijk alle reparatiekosten voor onze rekening. Ook aan het omruilen van een apparaat zijn geen extra kosten verbonden. Dit geldt wel voor normaal gebruik. Kosten die ontstaan door onjuist gebruik (bijvoorbeeld muntjes, sleutels, BH-beugels die in de machine zitten) kunnen wel in rekening worden gebracht.

    • Hoe meld ik een storing?

      Op onze website kan dat heel eenvoudig via het storingsmeldingsformulier. Wil je liever telefonisch een storing doorgeven? Bel dan op werkdagen tussen 08:00 en 22:00 uur of in het weekend tussen 9.00 en 18.00 uur met 088-1990111.

    • Wat is de levertijd van mijn apparaat?

      Als je op werkdagen voor 10:00 uur bestelt, dan kunnen we het apparaat vaak de volgende werkdag al leveren. Na je bestelling nemen we altijd even contact op om een bezorgdatum met je af te spreken.

      Je ontvangt van ons voor die dag een tijdvak van 3 uur waarbinnen er bezorgd wordt. Als je wilt kan onze vervoerder je een half uur voor aankomst zelfs nog even bellen!

    • Wat zijn de bezorgtijden?

      Wij leveren op werkdagen tussen ongeveer 07:00 en 19:00 uur. Een dag voor de bezorging laten we je weten in welk tijdvak van drie uur de vervoerder langskomt. Dat betekent gelukkig dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. En als je wilt belt hij je zelfs nog even een half uur voor aankomst! Kijk voor meer informatie ook op onze pagina met bezorginformatie.

    • Moet ik direct bij aflevering betalen?

      Nee hoor, dat regelen we gewoon achteraf. Degene die het contract heeft afgesloten hoeft ook niet zelf bij de bezorging aanwezig te zijn. Het is geen probleem als een huisgenoot, vriend(in) of familielid de deur opent.

    • Hoe kan ik betalen?

      Je betaalt je maandelijkse bedrag per automatische incasso. Je mag zelf kiezen wanneer we het bedrag afschrijven: op de 1e van de maand, op de 15e of rond de datum waarop je je studiefinanciering ontvangt.

      Staat er een keer iets te weinig op je bankrekening? Kan gebeuren, we sturen je dan even een berichtje en je kunt je factuur alsnog via Mijn Splash betalen.

    • Er staat een ander bedrag op mijn factuur

      Bij de eerste incasso ontvang je van ons ook een factuur per e-mail. Dit eerste bedrag is inderdaad vaak anders dan het maandbedrag. Dat kan om de volgende redenen:

      • bij jouw product worden eenmalige kosten gerekend
      • de huur is op een andere dag dan de 1e van de maand ingegaan. In dat geval worden de resterende dagen van de huidige maand en de volledige komende maand in rekening gebracht.
    • Ik heb een betalingsherinnering ontvangen

      Wanneer de automatische incasso niet lukt sturen we je altijd even een mailtje. Je kunt ons dan vragen om het bedrag nogmaals te incasseren, het zelf overmaken of via Mijn Splash met iDEAL of PayPal betalen.

    • Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens?

      Om je betaalgegevens te wijzigen kun je inloggen op je Mijn Splash-account. Daar kun je eenvoudig je rekeningnummer aanpassen, maar bijvoorbeeld ook de datum van de incasso. Wil je dat een huisgenoot het contract overneemt, dan kun je dat ook vanuit je eigen account regelen.

    • Ik ga verhuizen, maar het apparaat blijft staan.

      Geen probleem! Verhuizen gebeurt natuurlijk wel vaker in een studentenhuis. Met een contractovername draag je het apparaat eenvoudig over aan een van je huisgenoten. Log in via Mijn Splash, bied je contract aan ter overname en je huisgenoot kan het vervolgens op zijn of haar naam zetten.

    • Kan mijn huisgenoot het contract overnemen?

      Ja hoor, dit regel je eenvoudig online. Log in via Mijn Splash, bied je contract aan ter overname en je huisgenoot kan het vervolgens op zijn of haar naam zetten.

    • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

      Als je inlogt op je eigen account via Mijn Splash kun je al je gegevens wijzigen. Wil je dat een huisgenoot het contract overneemt, dan kun je dat ook vanuit je eigen account regelen.

    • Kan ik het apparaat ook meeverhuizen?

      Ja hoor, er zijn in dat geval 2 opties:

      1. Je verhuist het apparaat zelf. Meld dit wel even van tevoren om onduidelijkheden over eventuele schade te voorkomen.
      2. Wij regelen de verhuizing voor je tegen een vergoeding. Neem dan contact op om hiervoor een afspraak te maken.
    • Hoe kan ik mijn contract beëindigen?

      Het beëindigen van je contract regel je via Mijn Splash. Daar kun je gelijk ook doorgeven wanneer het apparaat opgehaald moet worden. Na de minimale huurtermijn kun je dagelijks opzeggen, waarbij een opzegtermijn van 1 maand geldt.

      Als je dus op de 10e van de huidige maand opzegt, eindigt het contract per de 10e van de volgende maand. Ook is er de mogelijkheid om na de minimale huurtermijn het apparaat over te nemen. Neem contact met ons op als je hier meer over wilt weten.

    • Wat is de opzegtermijn?

      Na de minimale huurtermijn kun je dagelijks opzeggen, waarbij een opzegtermijn van 1 maand geldt. Als je dus op de 10e van de huidige maand opzegt, eindigt het contract per de 10e van de volgende maand.

    • Zijn er opzegkosten?

      Nee hoor! Bij Splash betaal je alleen de maandhuur en bij sommige apparaten gelden bij start van de huur eenmalige kosten. Er zijn geen vervelende onverwachte kosten en na de minimale huurtermijn wordt er nooit met weer een jaar verlengd. In alle gevallen geldt gewoon de opzegtermijn van 1 maand.

    • Wanneer wordt mijn apparaat opgehaald?

      Wanneer je wilt! Als je online je contract beëindigt kun je namelijk gelijk ook aangeven wanneer je wilt dat het apparaat wordt opgehaald.

    • Kan ik mijn apparaat ook kopen aan het einde van de huurtermijn?

      Ja, nadat de minimale huurtermijn is verstreken bieden we je altijd de mogelijkheid om het apparaat over te nemen. Wil je hier meer over weten, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

    • Waarom heb ik een account nodig?

      Via je eigen account kun je makkelijk een bestelling plaatsen, je gegevens beheren en je facturen inzien. Zo voorkomen we onhandig gedoe met papieren via de post en heb jij al je gegevens altijd online bij de hand.

    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

      Klik bij het inlogscherm de optie “wachtwoord vergeten” aan. Je krijgt dan per e-mail direct een nieuw wachtwoord van ons.

    • Verwijderen jullie mijn account als mijn contract is beëindigd?

      We zijn bij wet verplicht klantgegevens minimaal 5 jaar te bewaren. We mogen je account dus helaas niet verwijderen. Maar behalve bewaren doen we er verder niets mee, beloofd!

    • Algemene bedrijfsgegevens

      Onze algemene bedrijfsgegevens vind je op onze contactpagina.

    • Waar kan ik een klacht indienen?

      Hoewel we altijd ons best doen om klachten te voorkomen, kan er helaas soms iets misgaan. We nemen elke klacht dan ook serieus en horen het graag van je als iets niet naar tevredenheid is verlopen.

      Je mag je klacht altijd telefonisch doorgeven via 088-1990111. Per e-mail is vaak ook handig, zeker als je foto’s ter verduidelijking wilt meesturen. In dat geval kun je je klacht sturen naar info@splash.nl.

    • Zijn er ook mogelijkheden om zakelijk apparaten te huren?

      Splash Lease BV heeft ruime ervaring in het samenwerken met bedrijven en instellingen. Dit geldt voor de verhuur van zowel kleine als grote aantallen apparaten. Daarbij nemen wij u alle werkzaamheden uit handen: van bezorging tot vervanging en van reparaties tot omruil. Ook het verwijderen van oude apparatuur of het leveren op een verdieping valt onder onze service.

      Wanneer u meer informatie wilt kunt u contact opnemen via 088-1990111 of rechtstreeks via marije@splash.nl.

    • Contact
    • Kan ik een offerte aanvragen?

      Laat ons gerust weten wat uw wensen zijn, dan zorgen wij voor een vrijblijvende offerte op maat. U kunt ons bereiken via 088-1990111 of rechtstreeks via marije@splash.nl.

    • Hoe kan ik een sponsorverzoek indienen?

      Daar hebben we een heel handig sponsorformulier voor. Het is prettig als je daarin beschrijft wat voor sponsoring het betreft, hoe groot je vereniging/stichting etc. is en welke mogelijkheden jullie bieden. Wij zullen zo snel mogelijk op je verzoek reageren!

    • Zijn er sponsormogelijkheden?

      Eigenlijk zijn er mogelijkheden voor alles wat met studenten te maken heeft. Dus bijvoorbeeld voor studentenverenigingen, een studentenstichting, maar natuurlijk ook bedrijven gericht op studenten. Van alles dus! Denk je dat je een interessant voorstel voor ons hebt dan horen wij dat altijd graag. Stuur deze dan in via info@splash.nl.

      Het is handig als je daarin beschrijft wat voor sponsoring het betreft, hoe groot je vereniging/stichting etc. is en welke mogelijkheden jullie bieden. Wij zullen zo snel mogelijk op je verzoek reageren!

    • Suggesties

      Of je nu een idee voor onze website hebt, een tip voor ons assortiment of een idee voor de klantenservice, wij horen graag van je! Op onze contactpagina vind je alle mogelijkheden om met ons in contact te komen.

    • Openingstijden

    Uitgelicht

    • Wie kan er huren ?

      Splash verhuurt aan studentenhuizen door heel Nederland. Het is dus belangrijk dat je met minstens twee studenten op je adres woont. Binnenkort afstuderen is geen probleem, je kunt met je studentenhuis nog steeds gewoon bij ons huren.

    • Wordt er borg gevraagd?

      Nee, je hoeft geen borg te betalen. Bij elk product zie je exact welke prijs je betaalt. Naast de maandelijkse abonnementsprijs kunnen er bij sommige contracten eenmalige kosten van toepassing zijn. Dit staat altijd duidelijk vermeld.

    • Kan mijn huisgenoot het contract overnemen?

      Ja hoor, dit regel je eenvoudig online. Log in via Mijn Splash, bied je contract aan ter overname en je huisgenoot kan het vervolgens op zijn of haar naam zetten.

    • Kan ik mijn apparaat ook kopen aan het einde van de huurtermijn?

      Ja, nadat de minimale huurtermijn is verstreken bieden we je altijd de mogelijkheid om het apparaat over te nemen. Wil je hier meer over weten, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

    • Moet ik het apparaat zelf aansluiten?

      Nee hoor, de chauffeurs die je apparaat bezorgen sluiten ‘m ook gewoon voor je aan! Trappen tot de 4e verdieping zijn daarbij geen probleem. Het is wel belangrijk dat de plek voor het apparaat in alle redelijkheid en veiligheid goed te bereiken is en dat er een gebruiksklare aansluiting is. Onze vervoerder voert namelijk geen loodgieterswerkzaamheden uit.

      Ook moet de aansluiting binnen 1,5 meter van het apparaat aanwezig zijn. Neem bij twijfel altijd vooraf even contact op, dan zoeken we samen naar een oplossing als dat nodig is!

    Bestellingen

    • Wie kan er huren ?

      Splash verhuurt aan studentenhuizen door heel Nederland. Het is dus belangrijk dat je met minstens twee studenten op je adres woont. Binnenkort afstuderen is geen probleem, je kunt met je studentenhuis nog steeds gewoon bij ons huren.

    • Hoe kan ik bestellen?

      Bestellen via de website is het makkelijkst, dan wij hebben wij gelijk al je gegevens. We bellen je daarna altijd even om de gegevens met je te checken, een bezorgafspraak te maken en eventuele vragen te beantwoorden. Je kunt ook telefonisch bestellen via 088-1990111 of per e-mail via info@splash.nl.

    • Wordt er borg gevraagd?

      Nee, je hoeft geen borg te betalen. Bij elk product zie je exact welke prijs je betaalt. Naast de maandelijkse abonnementsprijs kunnen er bij sommige contracten eenmalige kosten van toepassing zijn. Dit staat altijd duidelijk vermeld.

    • Moet ik het apparaat zelf aansluiten?

      Nee hoor, de chauffeurs die je apparaat bezorgen sluiten ‘m ook gewoon voor je aan! Trappen tot de 4e verdieping zijn daarbij geen probleem. Het is wel belangrijk dat de plek voor het apparaat in alle redelijkheid en veiligheid goed te bereiken is en dat er een gebruiksklare aansluiting is. Onze vervoerder voert namelijk geen loodgieterswerkzaamheden uit.

      Ook moet de aansluiting binnen 1,5 meter van het apparaat aanwezig zijn. Neem bij twijfel altijd vooraf even contact op, dan zoeken we samen naar een oplossing als dat nodig is!

    • Hoe snel krijg ik mijn apparaat?

      Als je op werkdagen voor 10:00 uur bestelt, dan kunnen we het apparaat vaak de volgende werkdag al leveren. Na je bestelling nemen we altijd even contact op om een bezorgdatum met je af te spreken.

      Je ontvangt van ons voor die dag een tijdvak van twee uur waarbinnen er bezorgd wordt. Als je wilt kan onze vervoerder je een half uur voor hij aankomt zelfs nog even bellen!

    • Kunnen jullie mijn oude apparaat meenemen?

      Ja hoor, geen probleem. Dat doen we zelfs gratis voor je! Geef dit gewoon even aan bij je bestelling, dan kunnen wij zorgen dat er genoeg plek in de vrachtwagen is. Zorg er wel voor dat de machine schoon & droog is en goed toegankelijk is voor de chauffeur.

    Storingen & Reparaties

    • Wat als er een storing is?

      Op storingen zit natuurlijk niemand te wachten, daarom doen we er alles aan je zo snel mogelijk te helpen wanneer dat toch een keer gebeurt. Controleer voor je een melding maakt wel altijd eerst even de gebruikerstips van je apparaat. Die helpen je vaak om de meest voorkomende problemen op te lossen.

      Lukt dat niet, meld je storing dan via de website. Wij sturen dan z.s.m. een monteur om de storing te verhelpen. Mocht reparatie niet meer mogelijk zijn, dan zorgen we ervoor dat het apparaat snel wordt omgeruild.

    • Welke kosten zijn er bij een reparatie?

      Geen! Als je huurt bij Splash nemen wij namelijk alle reparatiekosten voor onze rekening. Ook aan het omruilen van een apparaat zijn geen extra kosten verbonden. Dit geldt wel voor normaal gebruik. Kosten die ontstaan door onjuist gebruik (bijvoorbeeld muntjes, sleutels, BH-beugels die in de machine zitten) kunnen wel in rekening worden gebracht.

    • Hoe meld ik een storing?

      Op onze website kan dat heel eenvoudig via het storingsmeldingsformulier. Wil je liever telefonisch een storing doorgeven? Bel dan op werkdagen tussen 08:00 en 22:00 uur of in het weekend tussen 9.00 en 18.00 uur met 088-1990111.

    Leveringen & Retouren

    • Wat is de levertijd van mijn apparaat?

      Als je op werkdagen voor 10:00 uur bestelt, dan kunnen we het apparaat vaak de volgende werkdag al leveren. Na je bestelling nemen we altijd even contact op om een bezorgdatum met je af te spreken.

      Je ontvangt van ons voor die dag een tijdvak van 3 uur waarbinnen er bezorgd wordt. Als je wilt kan onze vervoerder je een half uur voor aankomst zelfs nog even bellen!

    • Wat zijn de bezorgtijden?

      Wij leveren op werkdagen tussen ongeveer 07:00 en 19:00 uur. Een dag voor de bezorging laten we je weten in welk tijdvak van drie uur de vervoerder langskomt. Dat betekent gelukkig dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. En als je wilt belt hij je zelfs nog even een half uur voor aankomst! Kijk voor meer informatie ook op onze pagina met bezorginformatie.

    • Kunnen jullie mijn oude apparaat meenemen?

      Ja hoor, geen probleem. Dat doen we zelfs gratis voor je! Geef dit gewoon even aan bij je bestelling, dan kunnen wij zorgen dat er genoeg plek in de vrachtwagen is. Zorg er wel voor dat de machine schoon & droog is en goed toegankelijk is voor de chauffeur.

    • Moet ik het apparaat zelf aansluiten?

      Nee hoor, de chauffeurs die je apparaat bezorgen sluiten ‘m ook gewoon voor je aan! Trappen tot de 4e verdieping zijn daarbij geen probleem. Het is wel belangrijk dat de plek voor het apparaat in alle redelijkheid en veiligheid goed te bereiken is en dat er een gebruiksklare aansluiting is. Onze vervoerder voert namelijk geen loodgieterswerkzaamheden uit.

      Ook moet de aansluiting binnen 1,5 meter van het apparaat aanwezig zijn. Neem bij twijfel altijd vooraf even contact op, dan zoeken we samen naar een oplossing als dat nodig is!

    Betalingen

    • Moet ik direct bij aflevering betalen?

      Nee hoor, dat regelen we gewoon achteraf. Degene die het contract heeft afgesloten hoeft ook niet zelf bij de bezorging aanwezig te zijn. Het is geen probleem als een huisgenoot, vriend(in) of familielid de deur opent.

    • Hoe kan ik betalen?

      Je betaalt je maandelijkse bedrag per automatische incasso. Je mag zelf kiezen wanneer we het bedrag afschrijven: op de 1e van de maand, op de 15e of rond de datum waarop je je studiefinanciering ontvangt.

      Staat er een keer iets te weinig op je bankrekening? Kan gebeuren, we sturen je dan even een berichtje en je kunt je factuur alsnog via Mijn Splash betalen.

    • Er staat een ander bedrag op mijn factuur

      Bij de eerste incasso ontvang je van ons ook een factuur per e-mail. Dit eerste bedrag is inderdaad vaak anders dan het maandbedrag. Dat kan om de volgende redenen:

      • bij jouw product worden eenmalige kosten gerekend
      • de huur is op een andere dag dan de 1e van de maand ingegaan. In dat geval worden de resterende dagen van de huidige maand en de volledige komende maand in rekening gebracht.
    • Ik heb een betalingsherinnering ontvangen

      Wanneer de automatische incasso niet lukt sturen we je altijd even een mailtje. Je kunt ons dan vragen om het bedrag nogmaals te incasseren, het zelf overmaken of via Mijn Splash met iDEAL of PayPal betalen.

    • Wordt er borg gevraagd?

      Nee, je hoeft geen borg te betalen. Bij elk product zie je exact welke prijs je betaalt. Naast de maandelijkse abonnementsprijs kunnen er bij sommige contracten eenmalige kosten van toepassing zijn. Dit staat altijd duidelijk vermeld.

    • Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens?

      Om je betaalgegevens te wijzigen kun je inloggen op je Mijn Splash-account. Daar kun je eenvoudig je rekeningnummer aanpassen, maar bijvoorbeeld ook de datum van de incasso. Wil je dat een huisgenoot het contract overneemt, dan kun je dat ook vanuit je eigen account regelen.

    Contractovername

    • Ik ga verhuizen, maar het apparaat blijft staan.

      Geen probleem! Verhuizen gebeurt natuurlijk wel vaker in een studentenhuis. Met een contractovername draag je het apparaat eenvoudig over aan een van je huisgenoten. Log in via Mijn Splash, bied je contract aan ter overname en je huisgenoot kan het vervolgens op zijn of haar naam zetten.

    • Kan mijn huisgenoot het contract overnemen?

      Ja hoor, dit regel je eenvoudig online. Log in via Mijn Splash, bied je contract aan ter overname en je huisgenoot kan het vervolgens op zijn of haar naam zetten.

    • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

      Als je inlogt op je eigen account via Mijn Splash kun je al je gegevens wijzigen. Wil je dat een huisgenoot het contract overneemt, dan kun je dat ook vanuit je eigen account regelen.

    • Kan ik het apparaat ook meeverhuizen?

      Ja hoor, er zijn in dat geval 2 opties:

      1. Je verhuist het apparaat zelf. Meld dit wel even van tevoren om onduidelijkheden over eventuele schade te voorkomen.
      2. Wij regelen de verhuizing voor je tegen een vergoeding. Neem dan contact op om hiervoor een afspraak te maken.

    Beëindigen

    • Hoe kan ik mijn contract beëindigen?

      Het beëindigen van je contract regel je via Mijn Splash. Daar kun je gelijk ook doorgeven wanneer het apparaat opgehaald moet worden. Na de minimale huurtermijn kun je dagelijks opzeggen, waarbij een opzegtermijn van 1 maand geldt.

      Als je dus op de 10e van de huidige maand opzegt, eindigt het contract per de 10e van de volgende maand. Ook is er de mogelijkheid om na de minimale huurtermijn het apparaat over te nemen. Neem contact met ons op als je hier meer over wilt weten.

    • Wat is de opzegtermijn?

      Na de minimale huurtermijn kun je dagelijks opzeggen, waarbij een opzegtermijn van 1 maand geldt. Als je dus op de 10e van de huidige maand opzegt, eindigt het contract per de 10e van de volgende maand.

    • Zijn er opzegkosten?

      Nee hoor! Bij Splash betaal je alleen de maandhuur en bij sommige apparaten gelden bij start van de huur eenmalige kosten. Er zijn geen vervelende onverwachte kosten en na de minimale huurtermijn wordt er nooit met weer een jaar verlengd. In alle gevallen geldt gewoon de opzegtermijn van 1 maand.

    • Wanneer wordt mijn apparaat opgehaald?

      Wanneer je wilt! Als je online je contract beëindigt kun je namelijk gelijk ook aangeven wanneer je wilt dat het apparaat wordt opgehaald.

    • Kan ik mijn apparaat ook kopen aan het einde van de huurtermijn?

      Ja, nadat de minimale huurtermijn is verstreken bieden we je altijd de mogelijkheid om het apparaat over te nemen. Wil je hier meer over weten, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

    Account

    Contactgegevens

    • Algemene bedrijfsgegevens

      Onze algemene bedrijfsgegevens vind je op onze contactpagina.

    • Waar kan ik een klacht indienen?

      Hoewel we altijd ons best doen om klachten te voorkomen, kan er helaas soms iets misgaan. We nemen elke klacht dan ook serieus en horen het graag van je als iets niet naar tevredenheid is verlopen.

      Je mag je klacht altijd telefonisch doorgeven via 088-1990111. Per e-mail is vaak ook handig, zeker als je foto’s ter verduidelijking wilt meesturen. In dat geval kun je je klacht sturen naar info@splash.nl.

    Zakelijk

    • Zijn er ook mogelijkheden om zakelijk apparaten te huren?

      Splash Lease BV heeft ruime ervaring in het samenwerken met bedrijven en instellingen. Dit geldt voor de verhuur van zowel kleine als grote aantallen apparaten. Daarbij nemen wij u alle werkzaamheden uit handen: van bezorging tot vervanging en van reparaties tot omruil. Ook het verwijderen van oude apparatuur of het leveren op een verdieping valt onder onze service.

      Wanneer u meer informatie wilt kunt u contact opnemen via 088-1990111 of rechtstreeks via marije@splash.nl.

    • Kan ik een offerte aanvragen?

      Laat ons gerust weten wat uw wensen zijn, dan zorgen wij voor een vrijblijvende offerte op maat. U kunt ons bereiken via 088-1990111 of rechtstreeks via marije@splash.nl.

    Sponsoring

    • Zijn er sponsormogelijkheden?

      Eigenlijk zijn er mogelijkheden voor alles wat met studenten te maken heeft. Dus bijvoorbeeld voor studentenverenigingen, een studentenstichting, maar natuurlijk ook bedrijven gericht op studenten. Van alles dus! Denk je dat je een interessant voorstel voor ons hebt dan horen wij dat altijd graag. Stuur deze dan in via info@splash.nl.

      Het is handig als je daarin beschrijft wat voor sponsoring het betreft, hoe groot je vereniging/stichting etc. is en welke mogelijkheden jullie bieden. Wij zullen zo snel mogelijk op je verzoek reageren!

    • Hoe kan ik een sponsorverzoek indienen?

      Daar hebben we een heel handig sponsorformulier voor. Het is prettig als je daarin beschrijft wat voor sponsoring het betreft, hoe groot je vereniging/stichting etc. is en welke mogelijkheden jullie bieden. Wij zullen zo snel mogelijk op je verzoek reageren!

    Klantenservice

    • Suggesties

      Of je nu een idee voor onze website hebt, een tip voor ons assortiment of een idee voor de klantenservice, wij horen graag van je! Op onze contactpagina vind je alle mogelijkheden om met ons in contact te komen.

    • Waar kan ik een klacht indienen?

      Hoewel we altijd ons best doen om klachten te voorkomen, kan er helaas soms iets misgaan. We nemen elke klacht dan ook serieus en horen het graag van je als iets niet naar tevredenheid is verlopen.

      Je mag je klacht altijd telefonisch doorgeven via 088-1990111. Per e-mail is vaak ook handig, zeker als je foto’s ter verduidelijking wilt meesturen. In dat geval kun je je klacht sturen naar info@splash.nl.

    Staat je vraag er niet tussen? Contact