Contact? WhatsApp of bel 088-1990111

Meer weten?

Hier vind je uitgebreide informatie over verschillende zaken waar je wellicht meer over wilt weten.
Waarover wil je meer weten?

Storing melden

Wanneer je een storing hebt aan je gehuurde apparatuur dan kun je dit gemakkelijk via Whatsapp op 088-1990111 aan ons doorgeven. Daarnaast kun je dit natuurlijk ook telefonisch, per mail of via "Mijn Splash" doen. Binnen de openingstijden reageren wij doorgaans binnen 2 uur op je bericht.

Heb je een storing?

Voordat we je melding door kunnen zetten naar een van onze monteursdiensten kunnen we je vragen eerst wat zaken na te lopen. Met onze storings-/onderhoudstips kan de storing veelal worden opgelost en kun je je gehuurde apparaat snel weer gebruiken.

Monteur nodig?

Mocht er toch een monteur nodig zijn voor de storing dan zetten wij de melding door naar een van onze monteursdiensten.

De monteur neemt zelf binnen 2 werkdagen contact met je op voor het inplannen van een afspraak. Veelal kan de storing dan binnen enkele werkdagen worden opgelost. Indien er een onderdeel besteld moet worden dan kan dit wat langer duren.

Omruilen?

Mocht blijken dat de reparatie niet zinvol is dan zullen we het apparaat omruilen. Bij een omruil zal er een altijd een vergelijkbaar vervangend model geleverd worden dat passend is bij het contract.

We maken hierbij gebruik van zowel jong gebruikte als nieuwe machines. De specificaties kunnen hierbij enigszins afwijken, met name geldt dit bij onze huismodellen.

Onze apparatuur is voorzien van een sticker met daarop een QR-code en NFC-chip. Scan eenvoudig de QR-code of - nog makkelijker - houd je mobiele telefoon in de buurt van de sticker en je wordt naar het servicemenu gestuurd waar je direct het probleem kunt gaan inkloppen! De gegevens van het apparaat zijn dan reeds bekend en hoef je dus niet zelf meer op te geven. Ook kun je daar de beschikbare documentatie inzien van het betreffende apparaat.

In veel gevallen treedt een storing op indien een huisgenoot van de contractant een apparaat gebruikt. Omdat die huisgenoot niet de huurder is kan hij dan niet via "Mijn Splash" die storing doorgeven. De sticker met QR-code en NFC-chip biedt daarbij uitkomst! Immers iedereen met een mobiele telefoon kan met behulp van die sticker toch - op heel eenvoudige wijze - de storing aan ons doorgeven. Uiteraard kun je ook nog steeds een melding via WhatsApp of telefonisch doorgeven.